3 leerzame podcasts over marketing en PR

Welke podcasts over marketing en PR zijn het meest interessant? Dit zijn onze tips.

29-05-2022 | Presscloud redactie

1. The PR Week (Engelstalig)

Wekelijkse podcast van magazine PRWeek die zich richt op PR en communicatie. Hoofdredacteur Frank Washkuch en redactiechef Steve Barrett gaan elke aflevering in gesprek met opmerkelijke gasten en bespreken de belangrijkste nieuwsberichten van de week.

2. PR Academy (Nederlandstalig)

PR Academy de Podcast is dé plek waar Presscloud alles uit de doeken doet over de wereld van PR. Host Aaron Mirck duikt de diepte in met gasten uit de industrie, topondernemers, PR-fanaten en persbericht-goeroes.

3. Marketing Made Simple (Engelstalig)

Toegankelijke podcast met marketingdeskundige Dr. J.J. Peterson, die met behulp van praktische tips laat zien hoe je je marketing kan verbeteren. Hij bespreekt onder meer hoe je de boodschap van je onderneming verduidelijkt en waarom dat belangrijk is, hoe je een effectieve website bouwt, hoe je contact maakt met klanten en hoe PR kan zorgen voor meer klanten.

Reach

PR value

Head of marketing at Orderchamp

"Presscloud's PR software is easy to use and the PR tips are useful. Thanks to Presscloud you have control over the success of your PR campaigns."

Co-founder of Barqo

"An hour after we sent the message via Presscloud, we received a call from Editie NL!"

CEO of Mijnverkoopmakelaar.nl

"Presscloud taught me how to write a good press release. The tips and tricks from Presscloud really helped me to get the attention of the public!"

Ben je er klaar voor? Probeer 7-dagen gratis

Start free