Presscloud maakt PR voor iedereen bereikbaar

Je wil vaker in het nieuws komen. Zorgen dat jouw organisatie gezien wordt als expert. Meer bezoekers naar je website trekken. Klimmen in zoekresultaten van Google. Je merk bekender maken. PR helpt je al deze doelen te realiseren.

PR voor iedereen

Maar PR lijkt voor veel bedrijven onbereikbaar. Dat komt omdat PR-bureaus best duur en niet erg transparant zijn. Wie zelf aan de slag gaat met PR, weet vaak nog niet hoe dat moet.

Dat kan anders en beter. Daarom hebben we Presscloud opgericht. Presscloud is de meest complete toolkit voor PR. Je vindt er relevante, Nederlandse journalisten in een handig overzicht. Creëer je eigen Newsroom op Presscloud, zodat journalisten meteen een mooi verhaal over je merk kunnen maken. Ook leert Presscloud je alles over PR.

Het goede nieuws: je kan Presscloud al gratis gebruiken. PR voor iedereen.

Over de oprichters

Presscloud is opgericht door het team van Pockies (Karel Bosman, Rob ten Hoove en Michiel Dicker). Naast de intrinsieke waarde van Pockies – een onderbroek met zakken – leunde het bedrijf vanaf de start op een succesvolle PR-aanpak. Daardoor werden er meer dan 200.000 onderbroeken verkocht (dat zijn 400.000 zakken) en scoorde het bedrijf ook in de V.S.. Met andere woorden: PR werkt.

Gebruik Presscloud gratis

Presscloud is de IKEA voor PR. Het is de oplossing voor bedrijven die willen bezuinigen op hun marketingbudget, maar wel PR willen blijven inzetten.

Gebruik Presscloud vandaag, kom morgen in het nieuws!

PR Producten

€149,-
Persbericht Eenmalig uitsturen

Ontdekken wat PR voor jouw bedrijf kan betekenen maar wil je het eerst uitproberen? Dan is het eenmalige persbericht een goede optie!

Do-it-yourself
€249,-
Persbericht Laten schrijven

Geen tijd om zelf een persbericht te schrijven? Of wil je graag dat een professional een artikel over jouw merk of onderneming schrijft? Perfect!

Uitbesteden
1 Revisie
€999,-
Compleet PR-traject

Met het gehele perstraject van Presscloud halen we alles uit de kast om jou op weg te helpen in de wereld van PR! Inclusief brainstorm, schrijven en uitsturen.

Uitbesteden
1 Revisie