Start je 7-dagen proefperiode

• Stuur persberichten en bekijk wie je persbericht heeft geopend
  • Krijg toegang tot de Presscloud Media Database of importeer eigen contacten
  • Bekijk met Media Monitoring jouw publicaties & die van je concurrent
  • Ontwerp je eigen Online Newsroom met High Res Mediakit

Aanmelden

Geen Creditcard nodig • 7-dagen gratis proefperiode Gebruik je al Presscloud? Inloggen

FAQ

Absoluut! Je kan gemakkelijk gratis je eigen Presscloud account aanmaken . Dit geeft je de mogelijkheid om al onze functionaliteiten in het dashboard te bekijken. Vervolgens kan je vanuit hier eenvoudig een persbericht versturen, laten controleren of een abonnement aanschaffen.

Meld je aan voor een account en vanuit hier kan je vandaag nog tot aanschaf overgaan. Je kan online via een automatisch SEPA incasso (iDeal, creditcard, KBC/CBC, Belfius Direct Net en SOFORT Banking) of creditcard betalen. Je kan ook Contact met ons salesteam opnemen als je hulp nodig hebt bij het aankopen.

Onze Essential, Business en Pro pakketten zijn jaarlijks opzegbaar (maand opzegtermijn). Je kan er ook voor kiezen om onze software eerst uit te proberen door het gebruik te maken van een eenmalig product. Eenmalige producten en Abonnementen kan je eenvoudig en veilig via iDeal, creditcard, KBC/CBC, Belfius Direct Net, SOFORT Banking of creditcard betalen. Je kan ook contact met ons salesteam opnemen als je hulp nodig hebt bij het aankoopproces.

Eenmalige producten kan je eenvoudig en veilig via iDeal, creditcard, KBC/CBC, Belfius Direct Net, SOFORT Banking of creditcard betalen. Abonnementen worden jaarlijks via een SEPA incasso afgeschreven. Om ons te machtigen het bedrag via een SEPA incasso af te schrijven, kan gebruik worden gemaakt van één van de volgende betaalmethode: iDeal, creditcard, KBC/CBC, Belfius Direct Net en SOFORT Banking. Kies je voor creditcard? Dan kan je gebruik maken van VISA, Maestro, MasterCard, American Express (AMEX), CartaSi of Cartes Bancaires.

Ben je een NGO? Dan ontvang je van ons 30% korting. Ga hiervoor naar onze Partnerships pagina of neem hiervoor direct contact met ons op door een e-mail te sturen naar partners@presscloud.co.

Orderchamp logo

Barqo logo