Kom vandaag nog in de Media

Stuur je persbericht gratis naar 20 journalisten.

• 20 Mailings per persbericht
  • 1 persbericht per jaar
  • Complete perslijst met relevante journalisten
  • Stuur en Track persberichten
  • Beperkte Online Newsroom
  • Toegang tot beperkte PR Academy

Gebruik je al Presscloud? Inloggen

FAQ

Absoluut! Je kan gemakkelijk gratis je eigen Presscloud account aanmaken . Dit geeft je de mogelijkheid om twee persberichten uit te sturen naar tien journalisten. Vaker aan de slag met PR? Overweeg dan een Essential of Pro-abonnement.

Meld je aan voor een account en vanuit hier kan je vandaag nog tot aanschaf overgaan. Je kan online via een automatisch SEPA incasso (iDeal, creditcard, KBC/CBC, Belfius Direct Net en SOFORT Banking) of creditcard betalen. Je kan ook Contact met ons salesteam opnemen als je hulp nodig hebt bij het aankopen.

Onze Essential en Pro pakketten zijn jaarlijks opzegbaar (maand opzegtermijn). Je kan er ook voor kiezen om onze software eerst uit te proberen door het gebruik te maken van een Eenmalig Persbericht versturen pakket. Je kan via een automatisch SEPA incasso (iDeal, creditcard, KBC/CBC, Belfius Direct Net en SOFORT Banking) of creditcard betalen. Je kan ook contact met ons salesteam opnemen als je hulp nodig hebt bij het aankoopproces.

Ons abonnement wordt jaarlijks via een SEPA incasso afgeschreven. Om ons te machtigen het bedrag via een SEPA incasso af te schrijven, kan gebruik worden gemaakt van één van de volgende betaalmethode: iDeal, creditcard, KBC/CBC, Belfius Direct Net en SOFORT Banking. Kies je voor creditcard? Dan kan je gebruik maken van VISA, Maestro, MasterCard, American Express (AMEX), CartaSi of Cartes Bancaires.

Ben je een NGO? Dan ontvang je van ons 30% korting. Ga hiervoor naar onze Partnerships pagina of neem hiervoor direct contact met ons op door een e-mail te sturen naar partners@presscloud.co.

Orderchamp logo

Barqo logo