Hulp nodig?

Met onze tools en tricks kan je zelf PR bedrijven. Kom je er niet helemaal uit? We bieden je toegang tot een gecureerd netwerk van freelance PR-professionals. Hieronder zijn drie freelance PR-experts uitgelicht en daaronder vind je een formulier. Met behulp van jouw aanvraag, vinden we de freelancer die bij jouw vraag past.

Freelance PR Experts

Profielfoto Dennis Jak

Dennis Jak

Dennis Jak is content maker en werkt meer dan 15 jaar in de media. Hij heeft onder meer de PR verzorgd voor TCA en Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord en heeft tien jaar leiding gegeven aan een PR-bureau. Dennis heeft ervaring met campagnes voor o.a. de overheid, mobiliteits-, food- tech- en B2B-bedrijven. Door zijn ervaring als journalist voor o.a. Gitaarnet.nl (grootste gitaristenplatform van Nederland) is hij ook zeer geschikt voor muziek-, rock-, metal- en muziekapparatuur/software-nieuws.

Profielfoto Josje van der Meer

Josje van der Meer

Josje heeft zowel ervaring met corporate communicatie als PR voor startups. Ze is werkzaam geweest als communicatiemanager bij ABN AMRO, CMO bij Aduna en director corporate communicatie bij Roche. Ook verzorgde ze PR voor startups als Woov en WeTransfer. Met meer dan 20 jaar ervaring in het vak, kan ze de PR en communicatie van jouw tech- of B2B-onderneming naar een hoger niveau tillen.

Wil jij je persbericht op laten stellen door een professional?

Schakel dan CopyRobin in. Dit online platform werkt samen bijna 200 aangesloten professionele schrijvers. Daarom kun je als klant van CopyRobin altijd beschikken over een passende schrijver voor jouw persbericht. En dat vanaf € 60. Overigens kan CopyRobin je ook helpen met al je andere teksten zoals blogs, whitepapers, mailings, SEO-teksten, productteksten, brochures. Alles kan!

Geïnteresseerd?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om jouw verhaal, wensen en budget te bespreken; dit kan telefonisch of op locatie. Vervolgens zullen wij jou een vrijblijvende offerte doen.

PR Academy

Gratis webinar
PR voor ondernemers

Tips & Tricks om jouw onderneming bekender te maken dankzij free publicity. Alles wat PR bureaus je niet willen vertellen.

Bekijk nu